3. BÖLÜM MİRAS

Ben yok olabilirim, ama geride kalacak bir dalga yaratıyorum. Sen yok olabilirsin, ama birini sevdin ve o sevgi geride kalacak bir dalga yarattı. O asla yok olmayacak; onun kendi yankıları olacak... Titreşim yaratmaya devam edecek. Göle küçük bir çakıl taşı atıyorsunuz ve dalgalar yükseliyor. Çakıl taşı kısa süre sonra dibe oturuyor, ama dalgalar devam ediyor. Kıyıya doğru hareket ediyorlar ve bu varoluşta kıyı yok.

Seninle konuşuyorum... Şu anda seninle benim aramda bir şey oluşuyor. Ben yok olacağım, sen yok olacaksın, ama oluşan şey kalacak. Bu yüzden bu sözcükler yankılanacak, yankılanacak. Konuşmacı orada olmayacak, dinleyici orada olmayacak, ama şu anda ikisi arasında oluşan şey sonsuzluğun parçası oldu. Ve kıyı yok, bu yüzden dalgalar ilerlemeye devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder